duminică, 21 octombrie 2012

Campanii si concursuri pentru bloggeri - BlogAwards

Hei! Astazi vreau sa va prezint un site care organizeaza in colaborare cu diferiti sponsori, multe campanii si concursuri pentru bloggeri. BlogAwards este primul site din ROMANIA care face legatura directa din branduri si bloggeri cu ajutorul campaniilor si concursurilor. Acest site are o existenta de circa 1 an si jumatate si pana in prezent a gazduit nu mai putin de 50 de CAMPANII.Prin intermediul BlogAwards, companiile si institutiile colaboreaza direct cu "consumatorii" produselor oferite de acestia. 
La ei pe site puteti gasi cea mai tare campanie destinata bloggerilor de pana acum, cea cu ZorileStore atunci cand s-au oferit nu mai putin de 333 perechi de papuci. Mai multe detalii despre BlogAwards gasiti la ei pe site pe pagina Despre noi.

Ce reprezinta pentru mine BlogAwards
Prin intermediul BlogAwards pot spune ca m-am lansat, eu nici nu stiam ce inseamna blogger. Am aflat de site de la Blogatu.ro, cel care este si detinatorul acestui site care face fericiti aproximativ in fiecare saptamana cate un blogger sau chiar mai multi:). Daca nu erau cei de la BlogAwards ma lasam de blogging de tot. Am avut momente cand ma gandeam ca degeaba scriu, prin intermediul lor am realizat ce inseamna cu adevarat bloggingul, si prin aceasta cale vreau sa ii multumesc lui Dr. Calugaru.
Modul de jurizare este unul foarte corect, mai ales ca acum s-a inventat si Fan BlogAwards prin care toti bloggeri care participa la toate campaniile castiga cel putin 1 banner pe siteul BlogAwards. Chiar eu, am castigat la inceput un tricou si niste vitamine la un concurs cu Avita si pe atunci eram incepator...

PS Am uitat sa precizez de analizele saptamanale facute de blogatu in direct. Ele m-au ajutat foarte mult in aranjarea si organizarea blogului, mi-a dat foarte multe sfaturi pretioase pentru care daca ar fi sa o luam asa ar fi trebuit sa platesc ca sa le obtin.

Daca doriti sa participati si voi la campaniile organizate de BlogAwards aveti un widget la aici pe blog, in partea dreapta sus; gasiti informatii acolo, scrieti articolul si il trimiteti si gata:).Ceva foarte simplu! Acest articol este destinat acestei campanii.

1 comentarii:

rg spunea...

Nu am ce sa spun, este un site foarte util pentru bloggeri. Particip si eu dar nu imi place sa fac abuz, deci asta iti recomand si tie. Pe blogul tau doar reclame de la blogawards sunt, mai scapa si tu de ele.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging