joi, 18 octombrie 2012

Cum vad eu nunta de vis

Salut! Pana acum am fost doar la cateva nunti si nu pot spune ca sunt chiar de vis,insa acea nunta inseamna foarte mult pentru mire si mireasa. Nunta care mi-a placut este una dintr-un film, o nunta in stil thailandez si american.

La ce nunta as vrea eu sa particip? O intrebare la care am un raspuns sustinut de multe argumente.Probabil ati vazut multi dintre voi filmele The Hangover 1 si The Hangover 2, in amandoua filmele la sfarsit este o nunta,defapt de la asta pleaca toate intamplarile. Nunta de la finalul primului film este mi se pare una super,dar cea de la finalul la al doilea film este una pe care o pot numi nunta de vis. Nunta este facuta undeva intr-o zona muntoasa si aproape de plaja, super priveliste. In seara nuntii toti invitatii sa dea drumul la lampioane pe cer, este un lucru minunat sa faci asa ceva la nunta.La nunta sa cante o formatie cunoscuta sau un actor/personaj important cum este in cazul nostru Mike Tyson, mi se pare o nebunie,dar si in acelasi timp o surpriza excelenta.

Pe langa aceste aspecte foarte interesante, ar mai fi frumos ca la nunta de vis atunci cand mirii ies din biserica  sa dea drumul porumbeilor care sa fie in numar foarte mare.La majoritatea nuntilor nu am vazut sa se mai practice acest lucru cu eliberarea porumbeilor. Cel mai important lucru mi se par pozele.Am vazut ca multi miri se risca la propriu pentru a avea o poza de nunta cat mai interesanta si cu o priveliste unica. Acum 2 luni am vazut un cuplu care a insistat sa faca poza pe o stanca foarte inalta, au riscat foarte mult incat puteau sa cada... Am citit o stire cum ca un alt cuplu a dorit sa isi faca nunta pe munte in timpul iernii, altul a dorit sa faca nunta pe stadion. Ii admir pe cei ce isi implinesc planurile de nunta deoarece aceasta zi de multe ori este unica in ziua unui om. Important este si ce fotograf angajezi pentru nunta ta, sa fie unul profesionist si sa aiba cunostinte si camera video/foto performanta si sa aiba experienta. Am vizionat mai demult un film de la nunta unui verisor de-al meu ca cel ce se ocupa cu filmarile filma ce este pe masa,filma strada unde nu era nimeni si alte chestii care nu prea ne intereseaza si poate in acel timp care il irosea avea loc un eveniment din cele practicate la nunta. Eu va recomand un fotograf nunta Bucuresti .


Urmatorul lucru care mi se pare putin mai important decat peisajul este imbracamintea mirilor,mai ales rochia miresei. Este foarte dificil sa alegi aceasta rochie mai ales ca acum sunt sute de modele si mireselor le plac multe rochii,insa trebuia sa aleaga doar una.Pentru capitolul rochii de mireasa va recomand pe cei de la Casaanke.Ro.Multi oameni au apelat la ei si nu le-a parut rau!

 Am stat ceva timp sa ma gandesc daca sa ma inscriu sau nu la campania oraganizata de BlogAwards impreuna cu EFotografNunta.Ro si Casaanke.Ro. Trebuie sa scriu despre o nunta de vis la care am participat sau la care as vrea sa particip. Daca doriti sa participati si voi la aceasta campanie super frumoasa intrati pe urmatorul link : click.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging