luni, 15 octombrie 2012

Magazin de haine pentru barbati


Dupa ce in postarea anterioara v-am spus despre magazinul UrbanOnes, un magazin de haine si accesorii pentru femei, acum, intamplator am dat de o campanie tot de la BlogAwards in trebuie sa scriu despre un magazin de haine si accesorii pentru barbati, adica magazinul EnergicShops.Acest magazin de haine pentru barbati pune la dispozitie o gama foarte mare de haine pentru barbati,iar producatorii care creeaza aceste produse folosesc materiale de calitate pentru ca potentialii clienti sa fie multumiti de ceea ce cumpara.

Cei de la EnergicShops ofera o gama larga de produse pentru fiecare sezon/anotim.Designerii care se ocupa lucreaza la stilurile de imbracaminte ale EnergicShops incearca sa realizeze diferite combinatii care se pot asorta usor si sa arate bine cu multe tipuri de curele,genti si altele.

Acum 1 luna, echipa EnergicShops a realizat un videoclip cu o prezentare de moda a noii colectii de haine pentru barbati.:



In acest articol sunt provocat de cei de la BlogAwards si EnergicShops sa scriu despre o categorie de produse pe care o prefer si sa spun care produs imi place si de ce. Pai sa vedem! Imi plac mult doua categorii, cea de tricouri si cea de jachete.

Ce produs imi place cel mai mult din categoria jachete? Produsul care imi place cel mai mult din categoria jachete este un hanorac,adica acesta.Imi place acest produs pentru ca are o culoarea foarte frumoasa,este simplu,se aseaza foarte bine pe corp,insignele sunt simple dar totusi interesante,materialul din care este creat este unul foarte calitativ,iar pretul este pe masura lui:).E foarte important materialul din care este compus pentru ca eu de exemplu am avut acum ceva timp un hanorac care nu era din material tocmai bun si s-a intamplat ca dupa ce l-am purtat de 3 ori sa arate urat si nu am mai putut sa il port in oras,il purtam doar atunci cand mergeam la fotbal.




Produsul care imi place din categoria de tricouri este tricoul E2TF61.Imi place acest tricou pentru ca modelul ales este unul foarte inspirat,cel putin pentru mine deoarece imi place foarte mult boxul si acel afis este un anunt al unui meci de box care avea sa fie foarte cunoscut in istorie;culoarea aleasa se asorteaza foarte bine cu afisul.Acest tricou se asorteaza foarte bine cu niste pantaloni scurti atunci cand iesim la o plimbare de vara sau chiar de primavara:).

Cu acest articol am participat la campania organizata de BlogAwards in colaborare cu EnergicShops.Daca doriti sa va inscrieti si voi la aceasta campanie intrati aici. Doresc sa precizez ca am rescris articolul,primul articol care l-am scris l-am sters din neatentie,de data asta mi-a iesit mai bine:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging