miercuri, 24 octombrie 2012

Despre auto

Salut! M-am gandit sa scriu un articol despre masina mea preferata. Imi plac foarte multe masini, mai scumpe mai ieftine, insa una imi place foarte mult. Care este acea masina ? Acea masina este Volkswagen Jetta, o super masina. Imi place aceasta masina mai ales pentru designul simplu si impunator pe care-l are.Altceva, pe langa aspectul exterior, mai atrage atentia si aspectul interior care de asemenea este la fel de atractiv ca cel exterior.

Calitatea acestei masini este alta fata de celelalte, ea fiind una germana, mai exact producatorul de automobile Volkaswagen care a scos de-a lungul timpului masini foarte interesante si de aceea se si aude din zvonuri ca ar deveni anul acesta cel mai mare producator de masini din lume, intrecand Toyota.

Am avut pana acum ocazia sa fiu la bordul unei asemenea masini, insa nu s-a o conduc pentru ca nu am inca 18 ani deci nu am luat carnetul de conducere.Nu m-am apucat inca sa fac chestionare auto,dar cred ca ma voi apuca pentru ca este mult de invatat pentru a deveni sofer.Stiu deja unde voi face teste drpciv.Un prieten de-al meu care a luat permisul de conducere anul acesta a facut chestionare auto pe Permis-de-conducere si a luat sala cu 26 raspunsuri corecte din 26 si a luat examenul de conducere de prima data si la sfarsit chiar a fost felicitat de politistul cu care dadea examenul. Acum el este un bun sofer si cred ca vara asta voi pleca cu el la mare.

1 comentarii:

rg spunea...

Daca vrei sa ai permisul asigurat fa chestionare doar pe drpciv deoarece merita. Soramea a facut chestionare doar pe acest site si a luat sala cu 26 :)

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging