duminică, 14 octombrie 2012

Ce antivirus recomand?

Astazi sunt provocat de cei de la BlogAwards sa scriu un articol despre cum era atunci cand am avut calculatorul infectat de virusi sau daca nu l-am avut,macar sa imi imaginez cum ar fi fost.

Din pacate, am trecut si eu prin aceste "aventuri" cu calculatorul, imi aduc aminte acum mult timp ca nu aveam asa multe jocuri cum vroiam eu sa am si sa imi placa asa de mult si cautam intr-un pe internet jocuri pentru download si nu de putine ori nu mergeau, cand apasam pe ele nu se intampla nimic, ba chiar mi se deschideau multe alte chestii care nu aveau nici o legatura cu jocul pe care l-am "downloadat".

De la un timp calculatorul mergea ciudat,mai exact foarte incet,nu mai mergea yahoo messengerul,jocurile care le aveam si le jucam de plictiseala mergeau foarte,foarte greu,ba nici internetul nu mai mergea. Trebuia sa chem pe cineva imi reinstaleze windowsul pentru ca nu stiam de la ce era si cel ce venea sa instaleze windowsul spunea : Nu mai downloada toate porcariile,nimic nu este sigur pe internet daca nu ai un antivirus FOARTE bun", dar eu nu bagam in seama si urmatoarele zile cand mergea bine iarasi stricam calculatorul:)) toti ma certau,dar nu stiam de ce! Atunci i-am zis acelui om sa imi instalaze un antivirus sau sa ma invete sa instalez eu si mi-a recomandat antivirusul Bitdefender, care si la vremea aceea, prin 2008 era un antivirus ce ocupa un loc foarte mare in topul celor mai bune antivirusuri.

Vreau sa va spun ca si pana astazi tot Bitdefender folosesc si chiar daca am incetat sa mai downloadez toate tampeniile,desi inca mai fac lucrul asta dar mai rar:)), nu am mai avut probleme cum aveam inainte, am doar mici probleme care nu tin de virusi sau chestii de astea. Din 2008 si pana acum folosesc Bitdefender, bineinteles cu upgrade-urile la zi si sunt foarte multumit de acest antivirus.

Mi-ar prinde bine sa castig o solutie de antivirus Bitdefender Sphere cu ajutorul celor de la BlogAwards.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging