luni, 15 octombrie 2012

Magazin de haine pentru femei

Salut! Astazi va voi prezenta un magazin de haine pentru femei, un magazin cu haine de calitate si cu preturi accesibile si corecte,un magazin care are o echipa specializata in domeniul modei pentru dame.
Magazinul UrbanOnes.Com va ofera posibilitatea de a cumpara de la ei urmatoarele lucruri: bluze dama,rochi elegante,blugi, costume de baie,accesorii,incaltaminte,Bratari,Ceasuri,Cercei,Coliere,Curele,Papuci,PantofiGhete si foarte multe alte lucruri care alcatuiesc garderoba unei femei.

Pe UrbanOnes veti gasi cele mai moderne haine de dama.Ei ofera foarte multe articole de imbracaminte,accesorii,incaltaminte pentru fiecare sezon/anotimp.Echipa UrbanOnesc doreste sa va ofere o experienta in cumpararea hainelor online pe care sa nu o uitati si hainele pe care doriti sa le cumparati sa va faca fericite,sa radiati de bucurie:).

Comenzile care depasesc 250 de ron au livrare gratuita.Cei ce sunt fani pe facebook a paginii UrbanOnes primesc 10% reducere in limita stocului disponibil.

Un produs care imi place? Produsul care imi place cel mai mult de pe acest site este : Blugi Frajurati Sexy Woman. Va intrebati de ce imi place acest produs?Imi place aceasta pereche de blugi pentru ca arata foarte bine,culoarea albastru deschis imi place foarte mult (asa am si eu culoarea la majoritate blugilor),aspectul uzat  te face sa te simti bine in ei, sunt comozi, iar franjurile sunt facute moderat si locul unde sunt pozitionate este foarte bine gandit,adica nu este ca la blugii astia noi franjurati aproape peste tot,cu rupturi si alte chestii de genul.

Cu acest articol particip la campania organizata de BlogAwards.Ro si UrbanOnes.Com.Puteti participa si voi apasand aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging