marți, 16 octombrie 2012

Eu si seria FIFA

Salut! Astazi voi scrie despre seria de jocuri FIFA si alte chestii care imi plac mie la jocurile din aceasta serie.
Ce parere am eu despre seria de jocuri FIFA? Pai, parerea mea fata despre seria de jocuri FIFA este una foarte buna si imi fac o impresie din ce in ce mai buna de la an la an. Eu joc fifa din 2005, atunci cand am jucat prima oara un joc despre fotbal, iar acel joc este FIFA 2002.

De atunci si pana acum, 2012, jocul a evoluat foarte mult,iar producatorii acestor serii de jocuri si-au facut foarte bine treaba reusind sa il faca de la an la an tot mai realistic,gesturile jucatorilor semanand cu cele din realitate,driblingurile ajungand sa arate chiar mai bine decat cele din realitate,suturile sunt realizate foarte bine adica se duc cu efect,depinde cum loveste jucatorul mingea si din ce pozitie.

Imi aduc aminte cand jucam FIFA 2005 ce usor era sa dai un gol,jucam de plictiseala. Cand ajungeam in aproape de careu doar puneam tinta si PAF! GOOOL! dadeam 10 goluri pe meci si tot nu ma saturam. La FIFA 2007 lucrurile si-au luat o relativa schimbare, adica se vede ceva mai clar,gesturile jucatorilor fiind putin cam nepuse la punctul lor,adica au luat-o razna:)) cand portarul apara face semne de parca un jucator din echipa lui a ratat,adica semnul nepotrivit la locul nepotrivit.Tot la FIFA 2007 a inceput sa apara numele jucatorilor in stanga si in dreapta in colt si jocul era mai frumos.

La FIFA 2012 toate sunt schimbate,zici ca te uiti la un meci de fotbal live si poti controla jucatorii ca pe papusile de teatru. Suturile arata impecabil,portarul sare ca in realitate cand simte ca mingea e aproape de poarta.Reluarile sunt din ce in ce mai putine,adica cand e OUT nu trebuie sa astepti,jucatorul iese direct afara, ia mingea si o arunca. Driblingurile au ajuns la un nivel foarte ridicat,imitand chiar foarte bine pe jucatorii din realitate.Fazele fixe sunt executate exact asa cum doresti tu,nu ca la FIFA 07 cand ai lovitura libera deja dai gol:)).

Am gasit si o imagine foarte amuzanta cu evolutia chipului unui jucator preferat de-al meu,Wayne Rooney.Imaginea o aveti mai jos:


Anul acesta seria de jocuri FIFA implineste 19 ani de existenta. Ca in fiecare an,in luna octombrie apare un nou joc FIFA, anul acesta fiind FIFA 2013. Doresc sa precizez ca FIFA 2013 nu a aparut si pentru PlayStation 2. Am citit undeva ca grafica va fi imbunatatita, ea beneficiind de serviciile celor de la Dimensional Imaging. De asemenea vor suferi schimbari si driblingurile,gesturile,animatiile,pozitiile de atac,abordarea tactica a loviturilor libere. Am avut ocazia sa joc la un prieten FIFA 2013 si vreau sa va spun ca este uimitor acest joc.Stau cateodata si ma gandesc cum vor arata urmatoarele editii ale acestui joc, ce imbunatatiri sa mai aduca daca el deja atinge perfectiunea! Vom vedea la momentul oportun acest lucru.

Am inteles ca anul acesta FIFA 2013 a primit o nota mai mare decat marea rivala din acest domeniu,adica PES 2013, si mi se pare si normal, daca e sa le comparam nu putem. Stiti de ce? Pentru ca FIFA are ceva special la modul de realizare,iar PES are altul.Pur si simplu nu mi se pare ca ele se pot compara, desi anul acesta as da o nota mai mare celor de la FIFA. Eu cu FIFA am crescut, nu cu PES, deci FIFA este clasic,iar mie imi plac lucrurile clasice.Simple dar totusi complicate!

Daca doriti sa cumparati FIFA 2013 eu va recomand sa il cumparati de unde cumpar eu jocuri noi, adica de aici.Sper ca va placut articolul meu si sper sa castig un joc original FIFA 2013 de la GamesLine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging