duminică, 14 octombrie 2012

Perdele,draperii,cuverturi de pe Perdele-Online

Daca tot s-a lansat un nou concurs realizat de BlogAwards,Perdele-Online.ro si Blogatu.Ro am spus sa particip si eu pentru ca mi se pare o campanie foarte interesanta si cu premii atractive.

Parerea mea despre cuverturile de pat copii este ca fiecare parinte ar trebui sa isi puna copilul sa isi aleaga o patura de pat pentru copii pentru ca de obicei atunci cand copii sunt mici tin foarte mult la lucruri, asa cum a fost si in cazul meu, tin minte cand eram mic aveam o paturica albastra la care tineam foarte mult,uneori seara daca nu aveam acea patura nu puteam sa dorm,parca ea ma influenta intr-un fel.Cu timpul am crescut si am renuntat la ea,dar si asa am ramas cu o amintire placuta despre acea patura. Cea mai frumoasa patura dintre toate acele paturi de pat pentru copii este Cuvertura de pat DINOS 3H   pe culoarea albastra.

Dintre toate draperiile si perdelele ready made cea mai interesanta mi se pare Bonnie pe culoarea verde deschis ca cea din poza.De ce spun acest lucru? Pentru ca da o senzatie de liniste,de pace si in plus arata foarte frumos in camera.Ziua cand scrii un articol sau iti faci temele te poate inspira fara sa iti dai seama,doar privind-o.

Alt produs care imi place este si Cuvertura de pat ITZA. Imi place foarte mult modelul acela,un model simplu si destul de elegant,maiestuos care iti atrage privirea si de asemenea culoarea crem iti da o stare de spirit pozitiva.Imi place foarte mult aceasta cuvertura,iar daca voi castiga la aceasta campanie sigur voi vrea sa o cumpar:). 

Asa ca va recomand un magazin online de unde puteti cumpara cuverturi de pat copii,ready made – perdele si draperii gata confectionate,cuvertura de pat ITZA si multe altele cum ar fi pilote,lenjerii de pat,huse pentru saltele si foarte multe lucruri la preturi ieftine doar pe Perdele-Online.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Divide et impera! | Theme by BloggerThemes & simplywp | Sponsored by BB Blogging